Skip to main content

Limited edition BOPS - Благословени


Една от лимитираните кутии на BOPS през ноември беше на тема Благословени(третата книга от поредицата "Проклятието на Воронина" от Цветелина Владимирова). Ясно е коя ще е книгата, но за другите предмети дори не сте се и досещали, че може да ги има. Наистина бях изненадан, защото един от продуктите никога преди не е присъствал в кутия.

Още от книгата изпаднах в еуфория. Въпреки че се подразбира коя е не очаквах да бъде подписана лично от авторката. Много се зарадвах при вида на посланието и автографа тъй че съм много благодарен, че в приготвянето на кутията е участвала и Цвети Владимирова.

Заедно с книгата има и плакат със същия дизайн на корицата. Корицата ми харесва следователно плаката ще си го закача до другите ми. Дизайнът е точно в стила на предходните и се вписва идеално, а това че е червена ми допада още повече.

Подложки за чаши е третият артикул/и. Харесва ми, че са с цитати и от трите книги съответно от Зоя, Дорин и Маркус. Нямам други подложки за чаши, затова тези със сигурност ще ми влязат в употреба. Само че проблемът ще ми е коя от трите да използвам по напред.

 С отварянето на кутията свещите са първото, което се набива най-много на очи. Трите са ръчно изработени и всяка от тях е съгласувана с предпочитанията на Цветелина Владимирова за това кои аромати подхождат на героите. Както и при подложките и тук се наблюдава герои на име Маркус, който вероятно ще има важна роля в последната книга. Любимият ми аромат е този на Ксения, който е касис, жасмин, чаена роза и карамфил. На Игор е с лайм, босилек и мандарина, а на Маркус е с шоколад и мента.

На дъното на кутията след като си мислех, че няма нищо повече се показа тази дреха за книга. От много време исках подобна, но просто не успявах да спестя пари, за да си поръчам. Радвам се, че ми се изпълни още едно желание с тази кутия.

Според мен това е една от най-добрите кутии на BOPS, защото всичко е ръчно изработено, оригинално и приложимо. Всичко ми харесва изцяло. Вече започнах книгата и е наистина разтърсваща.
До края на месеца се надявам да успея да направя и разопаковане на една друга кутия, която не е от България, но е една от най-добрите в световен мащаб.




Comments

Popular posts from this blog

Аз още броя дните от Георги Бърдаров - историята на "Сараевските Ромео и Жулиета"

Аз още броя дните Автор: Георги Бърдаров Издателство: Сиела Издадена: 2016г. Страници: 182 Цена: 14лв. Линк към Goodreads „Аз още броя дните” е книгата, победител в конкурса на БНТ за дебютни романи „Ръкописа”. Гледал съм първите епизоди от предаването, защото ми беше интересно и мога да кажа, че това е едно от най-смислените реалитита. Успехът на книгата е все известен и е спечелила много български литературни награди.  Май 1993г. обсадата на Сараево продължава вече повече от година. Двама влюбени младежи са едни от малкото запазили доброто у себе си. Давор е християнин, а Айда мюсюлманка. Това е причината поради, която хората неодобряват връзката им. Напрежението и разрухата в града ги подтикват да предприемат рисковано бягство. Двадесет години по-късно един българин и един сърбин разговарят и под влиянието на алкохола излизат мрачните тайни от миналото за една братоубийствена война.  Жанрът преплита минало и настояще. Стилът на „Аз още броя д

Довиждане февруари

Чудех се какъв пост да напиша тази седмица, за да не прекъсвам традицията ми всяка седмица да публикувам по веднъж. В крайна сметка се спрях на нещо като обобщение на прочетените от мен книги през февруари и написаните ревюта. Доволен съм от трите книги, които прочетох през месеца. Ако ме следите вероятно знаете кои са, но с няколко думи ще споделя впечатленията си от всяка. Прочетено "Сезонът на костите" от Саманта Шанън -  дълго врем тази поредицаме очакваше на рафта, докато не остана едно от малкото неща там. Оценката ми за тази книга е 4/6. Романът ми стори твърде объркващ и сложен с много герои без ясна цел. Въпреки това след като започнах "Орденът на ясновидците" разбрах, че всичко от първата книга е необходимо, за да се издигне основата на една невероятна поредица.  "Орденът на ясновидците" от Саманта Шанън - едно от най-добрите продължения, които съм чел. Много динамична с много изненади, детайлно описана обстановка с интригуващи

Да опитомиш сокол - многопластов български роман

Да опитомиш сокол Автор: Невяна Христова Издадена: 2017г. Издателство: Бард Цена: 17,99лв. Страници: 415 „Да опитомиш сокол” е поредната книга от български автор, която прочитам и ми харесва. Натъкнах се на книгата още, когато я издадоха през 2017г., ако не се лъжа беше към края на годината. Казах си, че трябва да я прочета, едната причина беше, че е от български автор, а втората обстановката, в която се развива действието , звучеше точно като за мен.  В романа се проследява живота на Франк и неговото пъстро семейство. От една страна рода на майка му от България, а от друга дядо му от Шотландия и баба му от Франция. Тези разнообразни семейни линии преплетени в гените на Франк са в основата на сложната му самоличност, която иска да открие човешките истини и да се самоопознае. Сингапур, Камбоджа, САЩ, Шотландия, Франция, Англия, България Франк преминава през всички тези места, за да намери това, което търси. Това е една от малкото книги, с която с