Skip to main content

BOPS - Магия през Май


BOPS - една неописуема магия, каквато и беше майската тема -"Магия през Май".
Най-сетне се наканих и си поръчах тази месечна кутия и останах предоволен.Това е първият BOPS, който си поръчвам, защото все се колебах или се чудих дали темата си струва.И всеки път когато четях ревюта за това какво е съдържал ме хващаше яд. В момента, който разбрах, че майската тема е свързана с магията си казах, че това е моят шанс и го грабнах.
Първото нещо, което ме грабна, когато е взех беше размера. Кутията е малка, а това ми допада, защото всичко вътре си беше на точното мястото. И нека започнем с магичното съдържанието:
  • Два молив, които са доста симпатични и са актуално попадение, имайки предвид месец Май, който е изпълнен с изпити и контролни.Не знам за вас, но на мен ми е доста претоварен месец и се надявам посланието върху тях да стане реалност и за мен. 😃😃😃 
 
  • Пощенски плик беше първото, което забелязах с отварянето на кутията.Очаквах в него да намеря някакъв лист или послание, но останах приятно изненадан, когато вътре открих четири книгоразделители от любимата ми поредица "Хари Потър". На момента ми влезнаха в употреба и понеже не успях да избера кой най-много ми харесва, за да използвам него, използвам и четирите на веднъж.
  • Третия артикул в кутията беше медальон-сова, ръчно изработен oт Valia'sFineArt и то много прецизно.Отново бях изненадан, откривайки втора вещ свързана с "Хари Потър". За мен това си беше малък празник, защото съм голям фен на поредицата и всеки артикул свързан с нея е добре дошъл в колекцията ми.
  •  Ред е на книгата, чието име е "Четирите цвята на магията" на В.Е.Шуаб от издателство "Емас". Към нея същото така има и плакат, който е по подобие на корицата. Определено ми харесва изборът на книга.Зачетох малко и мисля, че ще ми хареса тъй че скоро може да очаквате и ревю на книгата. Също така в кутията имаше и лист гласящ, че в книгата има грешка при печатането(обърната страница), но лично за мен това не е проблем.
А ето и резюмето на книгата:
"Четирите цвята на магията" е първата част от нашумялата трилогия на В. Е. Шуаб за Кел - магьосникът, пътуващ през световете, и за Делайла Бард - крадлата с душа на пират.
Магията, жива и непокорна, има четири цвята: В процъфтяващия Червен Лондон тя е в равновесие с живота. В гладуващия Бял Лондон е подчинена, бореща се и враждебна. Обикновеният Сив Лондон отдавна я е забравил. А в изгубения Черен Лондон магията е унищожила живота изобщо.

Кел е един от последните антари, магьосници с рядката и желана способност да пътешестват из паралелните светове. Кел води двойствен живот - служи като посланик на кралете, но и пренася контрабандно предмети през порталите. Докато един ден не получава странен черен камък като заплащане за незаконните си услуги. Когато осъзнава, че у него е попаднал опасен магически артефакт, вече е твърде късно.

Кел трябва да спаси световете от заплахата, която сам е донесъл, а съдбата го сблъсква с Делайла Бард - духовита джебчийка от Сивия Лондон, копнееща за приключения и за свой собствен пиратски кораб. Пред тях обаче се е изправил враг без ясни очертания, магия, черна и гъста като смола...
Кутията определено си струваше и горещо е препоръчвам на всеки един четящ човек. Благодаря на BOPS за предоставената кутия и им желая да продължават все така да създават магия и още дълго време да ни даряват с радост от невероятните изненади.
 


 

Comments

Popular posts from this blog

Довиждане февруари

Чудех се какъв пост да напиша тази седмица, за да не прекъсвам традицията ми всяка седмица да публикувам по веднъж. В крайна сметка се спрях на нещо като обобщение на прочетените от мен книги през февруари и написаните ревюта. Доволен съм от трите книги, които прочетох през месеца. Ако ме следите вероятно знаете кои са, но с няколко думи ще споделя впечатленията си от всяка. Прочетено "Сезонът на костите" от Саманта Шанън -  дълго врем тази поредицаме очакваше на рафта, докато не остана едно от малкото неща там. Оценката ми за тази книга е 4/6. Романът ми стори твърде объркващ и сложен с много герои без ясна цел. Въпреки това след като започнах "Орденът на ясновидците" разбрах, че всичко от първата книга е необходимо, за да се издигне основата на една невероятна поредица.  "Орденът на ясновидците" от Саманта Шанън - едно от най-добрите продължения, които съм чел. Много динамична с много изненади, детайлно описана обстановка с интригуващи

Аз още броя дните от Георги Бърдаров - историята на "Сараевските Ромео и Жулиета"

Аз още броя дните Автор: Георги Бърдаров Издателство: Сиела Издадена: 2016г. Страници: 182 Цена: 14лв. Линк към Goodreads „Аз още броя дните” е книгата, победител в конкурса на БНТ за дебютни романи „Ръкописа”. Гледал съм първите епизоди от предаването, защото ми беше интересно и мога да кажа, че това е едно от най-смислените реалитита. Успехът на книгата е все известен и е спечелила много български литературни награди.  Май 1993г. обсадата на Сараево продължава вече повече от година. Двама влюбени младежи са едни от малкото запазили доброто у себе си. Давор е християнин, а Айда мюсюлманка. Това е причината поради, която хората неодобряват връзката им. Напрежението и разрухата в града ги подтикват да предприемат рисковано бягство. Двадесет години по-късно един българин и един сърбин разговарят и под влиянието на алкохола излизат мрачните тайни от миналото за една братоубийствена война.  Жанрът преплита минало и настояще. Стилът на „Аз още броя д

Да опитомиш сокол - многопластов български роман

Да опитомиш сокол Автор: Невяна Христова Издадена: 2017г. Издателство: Бард Цена: 17,99лв. Страници: 415 „Да опитомиш сокол” е поредната книга от български автор, която прочитам и ми харесва. Натъкнах се на книгата още, когато я издадоха през 2017г., ако не се лъжа беше към края на годината. Казах си, че трябва да я прочета, едната причина беше, че е от български автор, а втората обстановката, в която се развива действието , звучеше точно като за мен.  В романа се проследява живота на Франк и неговото пъстро семейство. От една страна рода на майка му от България, а от друга дядо му от Шотландия и баба му от Франция. Тези разнообразни семейни линии преплетени в гените на Франк са в основата на сложната му самоличност, която иска да открие човешките истини и да се самоопознае. Сингапур, Камбоджа, САЩ, Шотландия, Франция, Англия, България Франк преминава през всички тези места, за да намери това, което търси. Това е една от малкото книги, с която с